Ett avslut

2010-12-09 @ 08:40:12
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (2)
Jag har påbörjat ett nytt litet "blogg-projekt". Jag känner mig färdig med barnbus, har egentligen känt mig färdig under en längre tid men envist hållit mig kvar. Nu är det dags för en förändring. Bloggen har funnits i över två år och jag har fått visa upp mina barn och kunnat skryta lite. Men livet har tagit så många nya vändningar och så mycket har hänt att jag måste hitta en annan portal att ventilera mig på. En nystart. En plats där jag är den jag är idag och där allt är lite mer rakt fram och inte lika krokigt.

Nu ska vi snart iväg till förskolan och sedan vidare till stan med bästa Ammie + Hugo för en fika. Jag återkommer om den nya adressen som kommer ersätta barnbus, jag måste bara fixa lite först. Håll utkik här i bloggen (eller kontakta mig) om ni vill fortsätta följa oss.

Kommentarer
Postat av: Elin "strumpan"

Jag vill väldigt gärna få fortsätta läsa om er! Jag har några bloggar på min dagliga lista och din är en av dom. Jag håller utkik :).

2010-12-10 @ 00:52:04
Postat av: mormor

Fast det bara är några dar sen vi träffades så längtar jag jättemycket efter er! Kramar

2010-12-10 @ 10:26:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback