Sneakpeak

2010-11-26 @ 15:29:07
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (1)
De överjävligaste tapeterna ever... De bara går sönder och är allmänt jobbiga = urkass kvalité på billigt skit. Men men, upp kommer de väl i alla fall.. Sedan om det blir bra eller ej är ju en annan fråga... Men jag tänkte visa lite hur det blir, jag är långt ifrån klar (går liksom inte så fort med två barn hemma) men en bit har jag kommit i alla fall.


Stjärntapeten var den jobbigaste ever att sätta upp. Mönsterpassning som inte ens passade. Jag har svurit en hel del kan jag lova. Men nu är den uppe i alla fall! Hela ena kortväggen och så kommer jag antagligen sätta två våder på andra kortväggen också. Och resten blir som ni ser blått.

Kommentarer
Postat av: mormor

Men det var ett fint val!

2010-11-26 @ 15:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback