Rycket fortsätter

2010-11-27 @ 20:59:15
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (0)
Jag tog mig för att måla första lagret färg på barnstolarna. Vitt vitt vitt. Det blir fint. Jag kanske ska bli barnrumsdesigner när jag blir stor (fast nä jag skulle aldrig någonsin orka och dessutom är jag faktiskt ganska okreativ, för att vara en kreativ person alltså). Jag gillar de här små "rycken" jag får ibland, när saker och ting blir gjorda. Det är så härligt när det är klart ju!
Men nu ska jag äta lite mer kladdkaka och titta lite på tv och njuta lite av tystnaden. Världens finaste Teodor klappade mig lite på kinden ikväll och sa att jag är världens bästa mamma och att hans rum blev härligt och fint. Gissa om sånt värmer?! Som att sitta i en bastu ska jag säga er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback