Rullgardin

2010-11-28 @ 13:34:41
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (0)

Finaste fina och jag gick och handlade rullgardin till deras rum och snart ska vi väl städa. Det blir inget julpynt, får se om jag orkar ta fram ett par ljusstakar men that's it. Jag försöker visa Vilgots tänder men han är inte sammarbetsvillig. Han gör nåt skumt med tungan och läppen är ivägen. Men de är ju där i alla fall. Jag ser dem allt som oftast. Ännu har han inte bitit mig någon gång vid amning. Och han ammar ju OFTA. Men jag ska inte ropa hej ännu, det är väl med tänderna i överkäken sen som det kan gå illa med bitandet.

Gardinen är fin i alla fall, mörkblå med vita och gula stjärnor på. Ska bara hitta nån att sno en skruvdragare för så att jag kan sätta upp den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback