Trött mamma...

2010-11-25 @ 17:40:22
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (0)
Nu, gott folk, så ska jag inte gå utanför min dörr mer idag! Pust, vad trött jag är nu. Gick i alla fall och hämtade åkpåsen och passade på att köpa lite pepparkakor.



Finfin åkpåse som INTE är i bebissize som den vi haft innan är i. Det är ju en spädbarnsåkpåse som jag haft innan och den täcker knappt ens halva stackars lilla Vilgot. Men nu blir det varmt och gosigt i vagnen!


Och en typ "före"-bild på barnrummet. Som tidigare skrivet så blir det inga barntapeter, för det fanns ju inte i sortimentet. Men jag tror det kommer bli fint! Där fondväggen är nu kommer det att fortsätta vara fondvägg. Golvet (som är orange eftersom förra hyresgästen tydligen inte hade någon smak alls) kommer inte att passa alls till de nya tapeterna men det är väl en världslig sak. Jag får väl köpa en matta vid ett senare tillfälle eller nåt. Det löser sig. Man kan även välja parkettgolv i sovrummen till en månadshöjning på 40 kr/månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback