Finito

2010-11-27 @ 15:26:08
Direktlänk | Livet enligt oss | Kommentarer (3)
Färdig. Klar. Tjottafräs.
Ett tips till alla småbarnsföräldrar där ute: Tapetsera inte om ett helt rum med unge hängande i hasorna. Icke att rekommendera! Och en liten notis till mig själv: Att tapetsera en fondvägg med ett barn i hasorna är inte samma sak som att tapetsera ett helt rum med två barn i hasorna. Jag var egentligen klar redan i förmiddags och har hunnit med att handla mat i snöstormen. Har dessutom införskaffat lite snickerifärg och tänkte om jag orkar måla om småstolarna också. Den ena är arvegods från en granne och den andra arvegods från min egen barndom och har namnet Sandra skrivet med röd text över stolsryggen. Kanske dags för en uppgradering?
Vi har bakat kladdkaka och Teodor är hög på socker och lite galnare än vanligt men det är smällar man får ta ibland. Vilgot sover (för en gångs skull) och vi tittar på nåt skit på tv som jag inte har den blekaste om vad det är...



Diverse smått ska väl köpas till också...

Lampa och rullgardin med stjärnor på och vita hyllplan att ställa böckerna på. Och så sängen då såklart. Jag-kommer-bli-ruinerad-AB. Så ska min nya firma heta.

Kommentarer
Postat av: Ammie

Very nice, du är duktig du!

2010-11-27 @ 16:31:42
URL: http://skrutten.blogg.se/
Postat av: Pia

Fan va snabbt jobbat, grymt imponerad - det blev skitsnyggt!!!

2010-11-27 @ 20:27:06
URL: http://max.vetterberg.com
Postat av: mormor

fin, fin, fint!

2010-11-28 @ 12:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback