Åh vad jag är bra!

2008-11-11 @ 08:08:55
Direktlänk | | Kommentarer (0)
Jag har ju som sagt gjort för vana att gå upp 07:30 nuförtiden istället för 04:30-05:30..... Vilket mamma älskar mig ännu mer för ;) och det var det som var meningen också!
Och nu har jag ju börjat sova superlånga pass om nätterna också. Eller, det går i perioder. Men för inte så länge sen så sov jag ju nästan tio timmar i streck, och det var superskönt och jag var superpigg dagen efter!
Men inatt så tänkte jag övertrumfa det, och det gjorde jag också!
Jag somnade nämligen ca 19:00 och jag vaknade klockan 6!!! Alltså 11 timmar helt i streck utan att vakna. Längsta nånsin. Sen somnade jag om till lite välling och sov till 7:45. Superskönt.

Fast jag sover i och för sig nästan ingenting på dagarna, bara nån timme ungefär och bara en gång. Det finns ju så mycket att göra så jag hinner inte sova mer än så.
Men igår sov jag faktiskt 2 ½ timme sammanhängande på dagen för jag var ju tvungen att ta igen för min galna helg i Stockholm. Jag fick träffa farfar också på fars dag faktiskt. Och så fick jag äta lite chokladmuffins.
Och igår fick jag smaka lite smet till mammas kladdkaka. Mums!

Ps. Min kompis Elmer är ganska sjuk. Det tycker jag är synd. Jag vill ju att han ska va frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback