Åh vad jag är duktig!

2008-11-05 @ 15:47:11
Direktlänk | | Kommentarer (1)
Idag åt jag mandarin. Det var intressant, surt och spännande. Jag var så tagen av min mandarin att jag stod upp i ungefär en kvart utan att ens svaja. Mamma reste sig och grabbade tag i kameran och när hon filmade så tyckte jag att hon gott kunde få se vilken fara jag är så jag tog några stapplande steg över tröskeln för att bita henne. Men sen kom jag på att det går fortare att krypa så jag gjorde det istället och sen bet jag henne i näsan hihi.

 


Innan dess så tog vi en snabb gung, det är alltid lika skoj!



Ps. Pappa kanske kommer hem ikväll... Eller så imorgon, jag vet inte riktigt. Det är 3 veckor sen jag träffade min pappa senast. Länge sen!

Kommentarer
Postat av: mormor

Men älskling, du kan ju gå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Å fy vad du är DUKTIG!!!!!!!!!!!!!!! Å, vad jag längtar efter er!!!!!

2008-11-05 @ 16:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback