Babbel babbel

2008-11-24 @ 15:39:59
Direktlänk | | Kommentarer (0)

Mamma filmade mig när jag satt på golvet och babblade och så ville hon att jag skulle säga en massa saker. Men jag hade ingen lust och dessutom så gjorde hon mig förvirrad när hon frågade så många ord samtidigt, jag fattade ju typ ingenting. Mamma är helt lost hon. Men om man lyssnar noga så kan man höra att jag har lärt mig ett nytt ord idag: "tack". Det går jag omkring och säger hela tiden nu. "tack tack tack" till allt.
Fast såklart vissa ord måste ju ge vika för de nya mycket coolare orden så då glömmer jag bort sånt som "mamma" och sådär... Men det finns långt därbak i bakhuvudet så att jag kan ta fram det så fort jag vill ha nya leksaker!! Wiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback