Besök...

2008-11-16 @ 18:52:02
Direktlänk | | Kommentarer (1)
Vi har haft besök av morbror (fre - lör) och moster Karin (fre - mån), hon är fortfarande kvar. Kul att slippa vara ensam med mamma hela dagarna, jag blir helt vild!
Och igår kom Mina förbi också, med sin mamma och pappa, och då lekte vi massa och sympatigrinade tillsammans! Jag fick en lekmatta som gör djurljud när man går på de olika figuerna! Superkul ju, speciellt apan, ormen och fågeln! Mamma fick en stor fin blomuppsättning med kruka, presenkort på Make Up Store och Sex and the City filmen. Värsta grejerna liksom!
Imorgon ska vi tillbaka till Öppna förskolan igen (fast jag tror jag ska låta bli att gå i trappor imorn), och sen ska vi följa moster till tåget för hon åker hem kl ett...






Kommentarer
Postat av: farmor

vilken mysig helg du och mamma har haft

Farmor och bonus farfar har varit till din bonus farbror dennis där kom det mycket snö och det var kallt, ta det lungt på förskolan idag

pusspå er

2008-11-17 @ 12:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback