:( BUHU!

2008-11-24 @ 13:14:55
Direktlänk | | Kommentarer (5)
Kameran är pajkobajko!
Den har varit på bristningsgränsen men min mamma har varit optimistisk. Men nu går det inte att vara så optimistisk längre, för blixen har gått sönder! Såhär ser det ut när man tar bilder i dagsljus nu:


Inte så jätteskarpt alltså, och då är det ändå LJUST... Det finns ju inte så mycket dagsljus på dagarna nuförtiden heller så ungefär vid tre är det helt kört att ta fler kort. Och innan tio är det också kört.
MEN! Vi kan fortfarande filma.... Alltid nåt. Det är hyfsat bra bild då. Men det är ganska uppenbart att mamma måste köpa en ny kamera snart! Eller nu, rättare sagt.
Men mamma har inga pengar... Så hädanefter kommer det inte komma så många bilder på mig :(
Vi är ledsna!

Kommentarer
Postat av: mormor

Vackra människa, det är ju ganska skapliga bilder, men det kanske beror på objektet? Har du sagt till mamma att hon ska kolla om det går att laga o vad det kostar i så fall. O har du också sagt till mamma att hon inte ska låta dig tugga på allt du får syn på, kamerasladdar t. ex. TROLL!!!!

2008-11-24 @ 16:27:32
Postat av: Jessica

Finaste Teodor! Du får säga till din mamma att fixa blixten så vi kan se dig bättre! :)

2008-11-24 @ 19:03:45
URL: http://joelregado.com
Postat av: annika

jag tycker att bilderna blev fina ändå! :)

2008-11-24 @ 21:37:50
Postat av: Mamma Elsa

<b>Om vi har tur så kanske vi får låna snälla farmors och gummifarfars kamera... För våran har nog verkligen dragit sin sista suck :(

Sen blir det nog ett nyköp om ca ett halvår, och då blir det en riktig höjdarkamera skulle jag tro! Har jag tur då så vill inte Teodor smaka på allting längre.... ;) </b>

2008-11-25 @ 08:58:03
Postat av: Anonym

[b]hej[/b]

2008-11-25 @ 08:59:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback