Bus och städdag

2008-11-18 @ 16:21:59
Direktlänk | | Kommentarer (1)
Oj oj oj vad vi har busat idag, massa massa bus. Mamma slängde omkring med mig i hennes säng och det var SÅ kul! Jag passade på att posa lite emellanåt, med mat på tröjan och kaffefläckar på brallorna!!
Sen så städade vi en massa idag också. Jag hjälpte till massvis som vanligt, kastade saker dit där de har sin plats, och så sorterade mamma kläder som ska ner i förrådet och jag visade vilka kläder jag ville behålla genom att slänga ut dom överallt på golvet och rulla runt i dom!





och sen blev jag ren också! woho!

Kommentarer
Postat av: mormor

Bara det, att bli ren när man har städat, wow!!!

o fint blev det säkert o så mycket annat o göra finns inte en regnig dag i kungariket Sverige.

Vi längtar efter er båda, t o m Karin tror jag som nyss var hos er, jaja, för långt till Gävle!!

Puss, sov gott i natt, du o mamma

2008-11-18 @ 16:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback