Fix, trix & Pappabus

2008-11-21 @ 14:07:16
Direktlänk | | Kommentarer (0)
Nu har vi fixat och trixat med bloggen... Den blev ganska fin nu va?! Fast den kanske ska göras om igen, vi vet inte riktigt än. Vi väntar och ser om någon har någon smart synpunkt!
Pappa är på väg för att hämta mig! Han är nog typ i Uppsala nu.. Sen ska jag få spendera heeeela helgen med honom och snorbusas (jag är ännu snorigare idag och dessutom hostig), och det ska bli SÅ skoj!
Jag älskar min pappa, hoppas att han kommer snart jag orkar inte vänta längre!!! Snart snart snart! Jag berättar på söndag kväll om hur kul jag har haft det ! Puss  på er alla tills dess!
/Teodor Andersson Plutt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback