Handlat!

2008-11-27 @ 19:47:21
Direktlänk | | Kommentarer (0)
Yes box! Idag har jag, mamma, Emilia och Elmer varit i Valbo på IKEA och i centrum.
Vi har shoppat!
Mamma köpte födelsedagspresent till mig. Bord med två stolar. Ganska litet men det duger för mig. Och en gåvagn i julklapp. Hon hoppas att ingen annan har köpt en gåvagn, men isådanafall så har hon förpackningen kvar så det är lugnt.
Och så fick jag ett par nya jeans med snobben på, och till det ska jag få en skjorta också, men den har vi inte köpt än... I alla fall så tror jag att det blir jättebra.
Jag har ätit toppenbra idag! Rejäl lunch på öppna förskolan, men mat, rån och banan. Och sen välling efter middagsluren, och en stor portion spagetti och köttfärssås till middag och så två flaskor välling på kvällen. Och jo, en macka till frukost också såklart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback