Hej igen!

2008-11-09 @ 20:21:15
Direktlänk | | Kommentarer (2)
Nu är vi hemma igen!
Vi har varit i Stockholm! Det kom lite hipp som happ. Idag har vi varit med pappa hela dagen för det är faktiskt FARS DAG idag!!
Det har varit härligt att vara med pappa, jag älskar honom och jag älskar mamma och jag älskar att det är min namnsdag idag så att jag fick smaka lite choklad!
Men jag älskar INTE att åka tåg. Det är långtråkigt!


det här var hemma hos Johan som är pappas kusin.

och det här är min nya fina overall som pappa köpte till mig! Visst är den fin va? Sitter som en smäck! Toppenbra!

och det här var bara en idolbild hemifrån!
Hihi. Nu orkar jag inte skriva mer. Vi hörs nog imorgon. Godnatt puss!

Kommentarer
Postat av: mormor

God natt och god morgon och tack för titten! Katterna har precis hämtat sig från chocken men jag längtar redan efter dig (o mamma), men snart fyller du år...

Puss!

2008-11-10 @ 08:22:28
Postat av: farmor

det var tur att du fick vara med pappa på farsdag

och att du fick träffa mormor och morfar lite hoppas att du har sovit gott i natt

du var jätte fin i din nya overall fast du är alltid snygg

puss på er

2008-11-10 @ 14:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback