Hemma igen, hos mamma!

2008-11-23 @ 20:21:31
Direktlänk | | Kommentarer (1)
Oj oj! Jag har haft en bra helg med pappa. Först körde jag slut på honom första natten, men sen var jag snäll och sov gott andra natten.
Och när jag kom hem så frågade mamma om jag haft det kul hos pappa i helgen, och då svarade jag "PAPPA!" Ni skulle ha sett mammas min! :)
Så nu kan jag säga "mamma", "pappa", "titta" och "där". Fast det kommer och går i vågor, det kommer inte alltid ut renstavat... Men visst är jag duktig!
Jag ville inte riktigt att pappa skulle åka ifrån mig, det var sorgligt, jag ville bara kramas och kramas och att han ALDRIG skulle gå... Men han var ju tvungen. Jag får trösta mig med att det bara är två veckor kvar tills jag får träffa min pappa igen, och då fyller jag 1 år också! Känn på den ni! Inte långt kvar nu!


Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

Din lilla sötprutt!! Vad du är duktig på att prata!

2008-11-24 @ 07:47:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback