Jag myser lite

2008-11-26 @ 16:25:48
Direktlänk | | Kommentarer (2)
Idag har jag suttit stilla en hel del.. Jag orkar inte göra så mycket. Fast jag busade lite i mammas säng och det var kul. Och hjälpte till att städa lite i vardagsrummet. Jag var jätteduktig faktiskt och la alla saker i lådan. Precis alla saker. Sen kunde inte mamma hitta fjärrkontrollen. Men hallå den låg ju i lådan.... Hon måste ju tänka lite!


Det är supermysigt att sitta i fåtöljen hemma. Man sitter så bra där. Och jag är jätteduktig och snäll för idag satt jag utan blöja hur länge som helst, typ en halvtimme, och jag kissade ingenting alls! Men sen blev jag kissnödig och då höll jag mig så jag blev alldeles röd i ansiktet, så mamma fattade att det var nåt och då lyfte hon ner mig och så kissade jag på golvet istället. Jag ville INTE kissa i favoritfåtöljen. Blä!

Kommentarer
Postat av: mormor

Älskade, älskade människa, usch vad du inte mår bra! Men mamma har gjort det väldigt fint på din sida, det måste jag säga. Skynda dig nu att bli frisk, det står i lagen att man inte får vara sjuk på sin 1-års-dag!!!

Pussar o kramar!

2008-11-27 @ 07:59:42
Postat av: farmor

du är det sötaste som finns puss påer

2008-11-27 @ 14:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback