Julkort beställda!

2008-11-12 @ 20:57:29
Direktlänk | | Kommentarer (1)
Hej hopp, idag har mamma beställt julkorten som vi ska skicka ut till ALLA vi känner!
Det blev två bilder som klarade uttagningen, och de får ni inte se föräns ni får korten vid jul!! Haha!
Men ni kan få smakprov på bilder som inte ens är i närheten av de bilder det blev!
Och sen efter jul så kommer ni ju såklart få se de andra bilderna som var fina men som inte riktigt kvalificerade sig!


Jag övningsposar inför stora julfotardagen. Inte rätt outfit eller plats men rätt tomteluva i alla fall!

Det är MIN barnvagn! så kom inte här och kom!


Hihi jag har snygga beggade dojjer!

Nä nu ska jag soooova. Men hörrni, inatt sov jag 12 timmar i streck, har jag berättat det?! Det kanske jag sa. I alla fall, det är jag stolt över. Två nätter i rad som jag långsovit nu. Coolt. Jag är cool. Och i helgen kommer jag få se min morbror och min yngsta moster. Det är ännu coolare! Puss på er

Kommentarer
Postat av: mormor

Älskade fantastiska vackra unge!!!!!!!!!!!!!!

O grattis igen till mamma, puss båda!

2008-11-13 @ 17:29:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback