Ny bokklubb!

2008-11-27 @ 12:42:43
Direktlänk | | Kommentarer (0)
Japp, vi har gått med i en ny bokklubb för barn! Den heter Svalan, och är mycket bättre än vår förra bokklubb som heter Go'Boken.
I Svalan så skulle man svara inom 9 dagar så blev det värsta kapet.. Och det gjorde vi! Så vi fick "Den vita Barnkammarboken", med en tillhörande cd (värd ca 295 kr) och "Vart är min syster?" (värd ca 169 kr), och en ny skötväska (värd ca 500 kr), allt för det överkomliga priset 53 kr inklusive frakt!
Och vet ni vad som är ännu bättre?? Jo, skötväskan vi fick har EXAKT samma färger som min barnvagn! Jag skojar inte! det är helt sant. Samma mörkgrå och ljusgrå nyanser! Så det ser ut som att skötväskan kom med vagnen. Mamma är så lycklig att hon nästan ramlar av stolen.

Men vill ni veta vad som inte är så kul... Strömavbrott. Japp. Ingen ström alls. Helt dött. Läskigt. Det blåser ju inte ens ute? Och det är typ 5 plusgrader och all snö håller på att smälta bort, men ändå är det strömavbrott. Hoppas det kommer tillbaka lite ljus snart igen, för jag är lite lite mörkrädd, men säg inte det till småglinen för jag måste ju verka cool.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback