Öppna förskolan igen

2008-11-04 @ 15:51:08
Direktlänk | | Kommentarer (1)
Idag lämnade vi tillbaka overallen och var och fikade och sen gick vi på öppna förskolan, Emilia och Elmer var också med.
Jag hade ganska brottom hemifrån imorse så jag skrek på mamma att hon skulle skynda sig och så försökte jag öppna dörren själv för det var så mycket hon skulle greja med innan vi kunde gå, mamman.



kom igen då morsan! Om jag klättrar in i barnvagnen själv, kommer du då?!



Mamma är alltid så långsam, men jag har brottom. Men så småningom kom vi iväg, och det var skoj att få gå på öppna förskolan igen. Fast det var mest bara en massa småbarn där, och det var ansträngande att behöva akta sig hela tiden så man inte skulle sätta sig på dom, eller nåt sånt. Så på vägen hem sen passade jag på att vila huvudet lite.



och då råkade jag somna. Fast bara en snabbis.



Ps. Inatt sov jag tio timmar i streck, mellan 18.30 och 4.30. Och sen somnade jag om ganska omedelbart och sov till 7.30. Visst är jag snäll och duktig? :) Jag lär mig!

Kommentarer
Postat av: mormor

Älskade lilla gris, så där kan du väl inte sitta o sova, säg åt mamma att hon måste putta omkull dig i tid. O säg oxå åt mamma att lära sig stava till bråttom, eller kanske inte, för då slipper ni HA bråttom, man kan ju inte ha något som man inte kan stava till, eller hur?

Hoppas ni får en bra natt, sov mycket, för jag hörde att mamma lät trött, hon måste få vila sig lite.

O du, vet du vad din busiga morbror gör, jo han skrämmer små barn i Jakobsberg i kväll, får han det?

Puss, sov så gott både du o mamma!

2008-11-04 @ 17:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback