Slappardagen!

2008-11-10 @ 18:44:05
Direktlänk | | Kommentarer (2)


Åh vad bra det är med barnprogram. Jag tror jag måste klappa händerna lite!



Jag funderar stenhårt på om det är bättre hemma eller borta. Men jag tror... Hemma! Hemma är alltid bäst.



Tjena!! Här sitter jag. Jag har precis ätit en portion FlygarJacob!



du där! Just du ja. Passa dig!
här kommer en liten film på mig också när jag badar. det är supermysigt när mamma häller vatten på min mage,det kittlar så härligt och är varmt och skönt. annars så har jag börjat med en ny grej när det gäller bad, och det är att jag inte vill sitta ner i badkaret. jag vill bara stå. så är det bara. tur att det finns duschslang så mamma kan spola vatten på mig :)


Kommentarer
Postat av: farmor

du är världens sötaste unge puss på dig

2008-11-11 @ 12:25:11
Postat av: mormor

Jag håller fullständigt med dig, Fia, vad skriver man till det sötaste som gud har skapat?? Du är bara helt fenomenal, unge!!!!!!!!!!

2008-11-11 @ 15:58:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback