SNORunge!!

2008-11-20 @ 07:39:22
Direktlänk | | Kommentarer (2)
Japp!
Inatt har det inte varit det minsta lilla skojigt inne på mitt rum. Jag vaknade första gången klockan 23, och sen vaknade jag en gång i timmen fram till klockan sju då vi gick upp.
Hela mitt fejs var fullt med torkat snor! Trots att mamma snytit och gett koksaltlösning. Jag kunde knappt andas! Det var väldigt jobbigt! Därför vaknade jag och skrek på mamma hela natten.
Fast jag tror inte att jag är så värst sjuk direkt. Nej, det är de här sablans tusans tandsingarna som aldrig ger mig någon ro nu för tiden. Jag måste gå med ett finger i truten hela dagen och dreggel dreggel är min standard fas på allting jag svarar...
Hoppas den sablans tanden vill komma upp nån gång!
Vi ska nog i alla fall ta oss till öppna idag, för jisses vad tråkigt det är hemma med mamma! Hon gör ju typ aldrig nåt kul! Bara ibland när hon superbusar är det roligt.

Och imorgon ska min pappa nog komma och kidnappa mig, för jag ska spendera helgen med honom - det är HANS helg! Eller VÅRAN helg kanske man ska säga... Sen blir det kanske (jag hoppas) varannan helg som jag får vara med pappa från och med nu! Superbra ju! Resten av tiden ska jag verkligen öva mig inför pappahelgerna genom att reta gallfeber på mamma! Hihihi

Klart slut snorsnut!

Kommentarer
Postat av: Ann-Helen

du är så otroligt söt Teodor...du är bland det vackraste jag sett...jag lovar! (& jag har sett många ungar)

2008-11-20 @ 09:13:54
Postat av: farmor

hej min lille prins, du är det vackraste som finns trots snor och mat runt mun .Hoppas du inte blir sjuk om pappa och du ska ha en helg för er själva. Då får du säga till din mamma att hon ska vila sig tills du kommer tillbaka

puss och kram på er

2008-11-20 @ 12:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback