Snöstorm.

2008-11-24 @ 07:59:19
Direktlänk | | Kommentarer (2)
Asså, hallå! Hur ska vi kunna gå ut ur huset idag egentligen? Det är snö överallt och blåser jättemycket. Okej, min mamma är stark, men jag tror inte hon är SÅ stark att hon orkar vad som helst.
Men jag har glada nyheter! Jag har fått en alldeles egen mobiltelefon! En blå. Så att jag kan ringa alla mina kompisar. Jag ringer ofta. Den är lite knepig att öppna, så såfort jag lyckats måste jag stanna till en stund och klappa händerna åt mig själv för att jag är så duktig.
Här är jag och min nya mobiltelefon. Fast ja, ni fattar att den är från 1800talet va? Den är ganska trasig faktiskt. Men den funkar att ringa till mina kompisar med och det är ju huvudsaken!


Nä nu ska jag se om jag kan förstöra nåt här hemma eller stöka ner lite. Det är på tok för rent här!

Kommentarer
Postat av: farmor

hej på dig du lille sötnos

det var bra att du och pappa fick en hel helg tillsammans. Här är det också ett ricktigt bus väder idag, jag tycker att ni kan vara inne och mysa idag. nu är det bara snart 1 v kvar på din bäbis tid sen blir du en stor pojke

puuuuuuuuuss på er

2008-11-24 @ 13:14:35
Postat av: K

hahahaha vilken söt liten pyjamas dräkt ! haha :D

puss

2008-11-24 @ 18:18:14
URL: http://aanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback