Städdag

2008-11-05 @ 12:35:30
Direktlänk | | Kommentarer (3)
Nu när vi är friska så städades det friskt här hemma. Så att vi inte ska bli sjuka igen ;) Vi började med mammas rum:

och jag ville såklart hjälpa till lite. Jag var till stor hjälp. Och idag smet jag in under mammas säng för första gången, det var spännande och kul!

sen när mammas rum var städad så gick vi vidare till köket och diskade och torkade bänkarna

och då åkte köksbordet med i svängen

vardagsrummet blev också fint, fast mamma plockade bort alla mina roliga leksaker som jag släpat in dit och la tillbaka dom i mitt rum. Det tycker jag var synd, men jag får helt enkelt bära tillbaka dom så fort hon inte ser, det ska inte vara så svårt!
 
men efter att vi städat vardagsrummet så blev jag väldigt trött, så då städade vi mitt rum väldigt fort, och sen blev det god lunch och sen fick jag en flaska välling och titta vem som sover här

fint det blev här också va

sen fick mamma fixa hallen och badrummet själv, för då sov ju jag! Men jag ska se till att stöka till det igen när jag vaknat så att vi får städa om allt, för jag äääälskar att städa!
 

ps. puss. ds. (hihi)

Kommentarer
Postat av: mormor

Älsklingar, så fint ni har det. Så fint är det inte hemma hos mormor, ni skulle ju kunna komma till oss o städa lite också. O dra katterna i svansen, de är lite deppiga för det är ingen som jagar dem...

Puss!

2008-11-05 @ 13:04:55
Postat av: Jessica

Vad fint ni har det!

2008-11-05 @ 16:40:18
URL: http://joelregado.com
Postat av: farmor

tänk att du är så duktig att städa ,det är bra att du lär dig hjälpa mamma, sen kan du åka till både farmor och mormor och städa

puss på er

2008-11-06 @ 13:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback