Vill inte mer...

2008-11-28 @ 20:57:02
Direktlänk | | Kommentarer (2)
Nä! Jag tänker INTE gå på beställning!
Mamma har försökt filma mig när jag går, men icke! Och tillslut tröttnade jag helt så då ville jag varken stå eller gå ens när kameran inte var i närheten.
Menmen. Mamma filmade mig när jag absolut inte gick i alla fall, och det får väl duga... Hon gjorde en massa knepiga grimaser också, så att jag blev alldeles full i skratt. Hallå, tror hon att jag ska våga gå till henne när hon ser sådäralldeles tossig ut?


Kommentarer
Postat av: farmor

din mamma är nog lite tokig i huvudet som tror att du ska gå på beställning,

det kommer när du vill



puss på dig

2008-12-01 @ 14:27:05
Postat av: mormor

Jag håller med farmor, komma på beställning när mamma knäpper med fingrarna, nån ordning får det väl ändå vara!!!

2008-12-04 @ 13:11:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback