Äta grus är grejer det!

2008-10-24 @ 16:01:52
Direktlänk | | Kommentarer (1)
Det är smidigt när man bara kan ta några steg utanför altandörren så är man i lekparken! Sånt smidigt gillar jag! Idag har jag ätit grus och lite stenar. Det var goda grejer det. Men mamma tyckte inte att jag skulle proppa mig full med sand och grus för vi skulle ju hem och äta lunch.
Lite bilder lyckades hon i alla fall knäppa, jag fick prova den där båtbilen eller vad det är för nåt på lekplatsen. Man kan låtsas att man kör den i alla fall, och man får vara jättehögt upp! Det tyckte jag var väldigt roligt och spännande! Sen så kom Emilia och Elmer hit och Elmer är störtskön han ju. Så fort jag kom nära honom så började han asgarva! Han har precis lärt sig sitta själv och nu är han kaxig, lill-Elmis!












 


Kommentarer
Postat av: farmor

du är som ett litet troll men världens sötaste sånt

puss på er

2008-10-25 @ 12:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback