Halloween och kalla golv

2008-10-31 @ 13:08:38
Direktlänk | | Kommentarer (0)
Japp, hemma hos oss är golven svinkalla alltså! Alla element står på och alla fönster är stängda men golven är ändå ruskigt iskalla. Så vi kommer nog behöva köpa mattor eller nåt nu i vinter. Det verkar ju bli en kall vinter, igår var det minusgrader och idag SNÖAR det! Redan va, det är ju bara oktober (okej snart november) då ska det ju inte snöa eller va? Fast vad vet jag, det är den första oktober och november som jag någonsin varit med om. December har jag ju varit med i förr, men då var jag en sån liten plutt att jag inte fattade nåt.
I alla fall, liiiite halloweenpynt blev det hos mamma och mig, mer än såhär med pyssel orkade vi inte med. Hallå, vi är faktiskt sjuka, vi är ursäktade! (Undrar om vi lyckas bli sjuka till jul också så vi har nåt att skylla på när vi inte julpyntar? Fast mamma har lovat mig en julgran i alla fall.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback