Hedesunda rocks! Och jag KAN rida!

2008-10-15 @ 18:21:25
Direktlänk | | Kommentarer (4)
Idag har vi varit i Hedesunda och ridit på hästar! Elmers mormor och morfar har två hästar och den jag fick rida på ska få hästbebis i april så det var en tjockishäst! Det var lite läskigt men inte så farlig för mamma höll i.




Och sen tog vi bussen tillbaka till Gävle och det är en lång tur ska jag säga er! Tar ungefär 45 min, så jag ville speja lite överallt, dessutom var jag nog lite trött också, om jag ska tro på vad mamma säger vill säga.



Sen idag så lyckades mamma fånga en snabbis på kameran när jag stod alldeles själv, men jag valde att sätta mig ner för jag vill inte bli fångad på bild :) Jag smygstår faktiskt! Alla behöver inte få se, bara mamma och pappa! Men här kommer en smygtitt i alla fall!

Kommentarer
Postat av: mormor

Men Gud så duktig du är, söta, vackra människa!!!!

2008-10-16 @ 09:24:17
Postat av: Ann-Helen

Ååå vad du är duktig!!

Snabb har du alltid varit Teodor...:-) Snart får mamma och pappa jaga dig...hehe

2008-10-17 @ 16:42:42
Postat av: moster

nästa gång får du ta med mig o rida (; pusspuss

2008-10-17 @ 18:26:23
URL: http://aanderssson.blogg.se/
Postat av: stoffe

Ojoj snart måste hockeyklubban fram lille vän. :D

2008-10-24 @ 21:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback