Hej jag heter Teodor och jag är DUKTIG :)

2008-10-26 @ 11:32:40
Direktlänk | | Kommentarer (1)
Japp, det är jag!
Om man övar och övar så får man en massa skills! Man blir bäst helt enkelt. Och det är ju det som är min plan, att bli bäst!
Så idag slog jag på stort och lät mamma filma mig när hon frågar vart lampan är och jag pekar och säger "där"! Visst är jag bra? Men sen tröttnade jag på mamma så nästa gång hon frågade så bestämde jag mig för att peka på mamma, haha! Där fick hon, lyktstolpen!

Vet ni att jag saknar min pappa! Men det är bara mindre än en vecka kvar tills jag får träffa honom igen! Woho! Och så längtar jag efter min födelsedag också! Så mycket att jag somnade!


Kommentarer
Postat av: mormor

Den här snutten kan jag se hur många gånger som helst!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-10-27 @ 07:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback