Höstmarknad!

2008-10-11 @ 20:31:00
Direktlänk | | Kommentarer (3)
  
Idag var jag på min första marknad ever! Det är ju min första höst också faktiskt! Det var ganska kul, det fanns en massa grejer och karuseller och jag hade på mig mammas gamla vinterkängor från 80-talet och fick gå omkring lite! Fast jag föredrog att krypa, det går så mycket fortare! Men jag är faktiskt superduktig på att gå, om jag får hålla i mammas pekfingrar så kan jag gå igenom hela lägenheten, och det går fort också! Världens duktigaste unge är jag nog faktiskt. Toppenbra, helt enkelt. Men det visste ni nog redan, eller hur? Man behöver faktiskt inte vara ödmjuk när man bara är 10 månader gammal. Jag är ju inte ens ett år ju!



Så här såg en av karusellerna ut, fin va? Men jag fick inte åka för mamma, för hon är lite mesig. Hon fattar inte riktigt vad som är coolt och vad som inte är det. Menmen, mamma är ju helt stenålders om man jämför med mig, så hon är väl ursäktad då!
Idag gick jag på promenad till Gävle strand med både mamma och pappa också, det var mysigt! Jag såg en tax och skällde!

Sen på kvällen kom Annika, Emilia, Elmer och Annikas hund Tilda hit och då var det så många här, så då ville jag ha mammas uppmärksamhet. Hon filmade mig för jag satt för en gångs skull stilla på golvet. Men sen så började hon bry sig om andra och då filmade hon inte ordentligt, så då var jag tvungen att säga ifrån på skarpen!



Men förövrigt så var det väldans skoj att leka lite med en hund! Jag älskar hundar! Och katter!

Kommentarer
Postat av: mormor

Rätt! Fokus på den som filmas, inte på nåt annat. skärpning morsan!

2008-10-12 @ 10:56:28
Postat av: Karin

va bra att du också älskar hundar :D då kan vi ju skaffa oss en tillsammans lillen :)

2008-10-12 @ 16:46:38
URL: http://aanderssson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Så kul att få se och höra från er igen! Vi har saknat er på forumet. Teodor blir bara sötare och sötare! Och så stor nu hihi! Kram på er!

2008-10-14 @ 21:29:27
URL: http://joelregado.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback