I ur och skur

2008-10-09 @ 19:11:18
Direktlänk | | Kommentarer (0)
Idag var vi först på en regnprommis jag och mamma, för jag skulle sova. Det slutade med att vi fick vända färdriktning på vagnen och jag fick kläddra på en mur! Men jag sov inte minsta lilla. Sen på kvällen när jag faktiskt hade sovit lite så hade jag så mycket överskottsenergi så vi var tvugna att ge oss ut och leka, fastän det var massa lera och blött överallt. Men jag har faktiskt fått regnkläder och vinterstövlar av Marco och Carro, och så har mamma köpt en fin vinterjacka till mig, oså har jag fina röda vantar, så det var en lätt match att vara ute och leka. Mer synd om mamma som inte har några regnkläder, men hon får faktiskt skylla sig själv! Typiskt mammor att aldrig tänka på sig själva! Jaja.


Idag bevisade jag för mamma och pappa att jag kan stå helt själv, utan stöd, ganska långa stunder! Jag är jätteduktig! Och ju tröttare jag är, desto duktigare blir jag! :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback