JAAAAAAAAAAA!!

2008-10-18 @ 09:13:10
Direktlänk | | Kommentarer (1)
Jag har övat och övat i flera månader, men inte riktigt fattat hur jag ska göra. Men så inatt så förstod jag det äntligen! Det har tagit mig tio månader men med massa övning så har jag äntligen sovit en hel natt för första gången! 9 ½ timmar i sträck utan att vakna en endaste gång! Sen vaknade jag en snabbis (fast det var mammas fel helt och hållet...), och fick en liten vällingslurk, och då somnade jag om och sov 4 timmar till! Så nu är jag väldigt pigg och känner mig väldigt vild och mår som en prins. Vi ska nog ut och leka i lekparken idag! Jag har redan hunnit hoppa lite på pappa så att han nästan blev sur! Det var härligt! Nu får han, gubbstruten!







Kommentarer
Postat av: mormor

Inte konstigt att du har haft det jobbigt ett tag, vad mycket tänder det finns helt plötsligt!!!!

Fy, vad du är söt!!!!

2008-10-18 @ 11:37:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback