Jag är bäst, det säger min mamma

2008-10-03 @ 21:15:22
Direktlänk | | Kommentarer (0)
Snart kommer Mormor för att hämta mig...
Jag är mammas miniprins ska sova själv hos dom för första gången. Nu har jag sovit själv hos Farmor, och snart själv hos Mormor och Morfar :) STOOOOR kille nu ju faktiskt!
Jag vaknade aptidigt imorse (varför ska man sova när man kan stå och gapa som en tok och uträtta sina behov klockan fem på morgonen så mamma måste upp och byta blöjis??) Det är nog ändå ganska skönt att sova själv och slippa bli störd av diverse mammor som rör sig i sängen.

Nu tänkte jag sitta lite under vardagsrumsbordet och speja på tv:n. Man vet aldrig vad man kan få för intressant information därifrån. Barnkanalen är toppen! Massa fina färger och roliga röster och låtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback