Knäppgöks-Teodor!

2008-10-25 @ 07:40:35
Direktlänk | | Kommentarer (3)
Jag är en knäppgök, men det är helt okej, det får man vara! Speciellt klockan sju på morgonen, då kan man inte begära att man ska vara helt normal faktiskt.

  

 

Japp det var morgonens gymnastik det! Nu ska jag fortsätta glutta på Lazy Town och plocka isär mammas hemtelefon.

Inatt sov jag faktiskt ganska bra! Jag somnade typ klockan åtta och så vaknade jag fyra på morgonen. Då fick jag vällingslurk och sen somnade jag om till klockan sex.
Mamma tycker att det är lite märkligt att jag jämt vaknar klockan sex oavsett om jag lagt mig sju, åtta eller nio.... Men det är för att det finns mest troll ute klockan sex och jag vill inte missa trollen. Om nån kunde berätta det här för mamma så skulle hon inte vara lika sur på morgonen när hon tvingas gå upp och byta på mig och sätta ner mig framför tvn.



När man varit knäpp en hel dag så sover man gott sen :)

Kommentarer
Postat av: mormorr

Det kan ju inte bli annat är filmstjärna av dig, vackra unge.

Klart man ska upp o kolla trollen, fattar inte morsan det???

2008-10-25 @ 12:32:22
Postat av: mormor igen

Är det favvisen jag ser skymta på bilden, badborsten?

2008-10-25 @ 12:34:34
Postat av: Moster Becca

vad söt du är! :) <3

2008-10-25 @ 18:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback