Kommentera mera!

2008-10-11 @ 20:44:46
Direktlänk | | Kommentarer (2)
Hörrni, jag vill bara berätta för er att ni kan kommentera alla mina inlägg genom att klicka på länken
"Skriv en kommentar till Teddan här!"
Då kan du skriva vem du är och sen vad som helst! Då blir jag jätteglad, för det är så kul när mamma läser upp för mig vad du har skrivit!
Men nu är det jättesent, båda mina framtänder har kommit upp så nu kan jag sova lite bättre på nätterna!
Idag fyllde min farbror (som jag faktiskt är döpt efter, för jag är döpt efter både min morbror - Lasse, och min farbror - Fredrik) 24 år! Grattis farbror!
Äsch godnatt på er, era tomtemössor! Nu ska jag slänga i mig en vällingslurk och sussa sängen!  

Kommentarer
Postat av: mormor

Jag längtar efter er!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2008-10-13 @ 16:21:13
Postat av: farmor

ett vackert barn som snart blir ett år tänk vad tiden går fort.

farmor kommer ner på tisdag och faster följer nog med vi kan kanske ta en fika på stan för faster ska nog gå och sminka sig. vi hörs och puss och kram på er hela familjen

2008-10-14 @ 09:28:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback