Min mamma är en fixare!

2008-10-04 @ 23:15:23
Direktlänk | | Kommentarer (0)
Jag är i Stockholm nu, hos mormor och morfar. Jag åkte dit i går, och jag kommer hem imorgon. Jag är en jätte stor kille nu! Jag behöver minsann inte min mamma! Men hon är lite duktig faktiskt, mamma, för nu när jag varit borta så har hon målat och tapetserat hemma i våran nya lägenhet, så att det är superfint när jag kommer hem! Så jag är stolt över min mamma. Och vet ni vad? Imorgon kväll kommer Pappa hem!!! Han har varit borta och jobbat i 2 veckor, och på måndag ska jag få kramas och pussas med honom igen. Är ni avis nu va?! Det tror jag minsann att ni är, för ni har nog inte en lika bra pappa som jag har!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback