Min mamma är sjuk :(

2008-10-27 @ 08:15:15
Direktlänk | | Kommentarer (2)
Då finns det ingenting att göra. Vi skulle egentligen ha gått till Öppna Förskolan idag, men mamma har massa feber och kan inte prata, hon har ingen röst kvar. Sen så har hon ont överallt också, så jag tycker lite synd om mamma idag faktiskt.
Men det betyder att jag måste roa mig själv härhemma, för mamma är ju inte att lita på. Jag började tyvärr dagen med att skära mig på fingret, så jag fick ha ett bamseplåster. Jag grinade lite precis när jag skar mig, men jag tror inte att min känsel är riktigt, riktigt utvecklad än, för jag grät bara i ca 5 sekunder och sen var jag inte ledsen mer trots att det blödde ganska mycket. Jag är en stor och stark kille. Då grinar man inte för såna bagateller som ett skärsår i fingret.

Nä nu ska jag gå och fixa mig ett smörgåsrån och sen ska jag kanske sova så att mamma får sova. Så att hon blir frisk och orkar leka igen.



 

Två killingar föddes som tvillingar
Båda blev döpta till Ingemar
Det var praktiskt i början men de bytte till Örjan
samma dag dom bytte fillingar
Två killingar föddes som tvillingar
Båda blev riktiga vildingar

Det är min nya favoritlåt! Den spelar dom på svtB ibland, det är en tjej som sjunger. Jag diggar stenhårt till den låten. Men det är okej för jag har en kompis som heter Vince och han diggar till "Sni sna snappi", och det är ju snäppet värre haha!



Kommentarer
Postat av: K

haha åh vad söt han äär!

2008-10-27 @ 14:33:51
URL: http://aanderssson.blogg.se/
Postat av: Jessica

Vad ni är fina!

2008-10-27 @ 16:43:55
URL: http://joelregado.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback