Mys med Pappa hemma igen

2008-10-06 @ 17:41:36
Direktlänk | | Kommentarer (1)
Idag, på MIN 10-MÅNDERS DAG!!! så fick jag träffa min pappa igen!! Två veckor sen senast, ååååh vad jag saknat honom.
Vi gick på lååååång promenad men jag var ganska trött så jag kinkade en hel del. Men sen fick jag leka lite i lekplatsen och då blev jag ganska glad igen. Men vi hann precis in för att äta middag sen slocknade jag som en liten råtta. 
Jag har ändrat så att jag bara sover en gång per dag istället för två som jag alltid gjort innan. Så nu vill jag sova tidigare på kvällen innan jag har vant mig riktigt vid mina nya sovrutiner. 
Igår somnade jag klockan sex, fast jag sova ändå till åtta på morgonen, så det gjorde ingenting för mamma att jag somnade så tidigt. Nu är det ju så mörkt på kvällarna också, så det känns ju som att det är mitt i natten redan klockan fem ju.

Kommentarer
Postat av: Anonym

2008-10-10 @ 10:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback