Mysig kväll hemma med god mat

2008-10-19 @ 18:39:28
Direktlänk | | Kommentarer (3)
Pappa har varit här idag, mamma har nämligen tvättat så att  jag har en massa rena kläder och kan slabba hur mycket jag vill vid matbordet i ca en vecka :) ... Sen var jag och mamma på promenad, en ganska lång en, och sen när vi kom hem så blev det middag, chili con carne fast mammas specialare. Jag slörpade i mig allt och sen fick jag byta om till pyjamas. Mamma har bakat kladdkaka fast det får jag inte smaka. Men hon har sån där grädde till som har 20 % fett i sig, och det fick jag smaka lite, mums vad grädde är gott! Jag fick fastän jag redan hade borstat tänderna, nu ska jag nog säga åt mamma att fixa lite välling, för jag är ganska trött och vill sova lite. Jag sover bara en gång om dagen (och ibland inte alls) nu för tiden. Idag sov jag mellan halv tolv och halv två, och det betyder att jag har varit vaken i fem timmar, då är jag ganska trött. Och jag gick faktiskt upp klockan sju i morse, och det var ju tolv timmar sen, nästan ett helt år alltså.


Jag traskade omkring lite i lägenheten idag. Det går bra när jag får hålla i någons fingrar, men jag vill komma fram lite snabbare än vad jag egentligen kan, så jag snubblar lite, benen hänger liksom inte med. Men snart kommer jag nog lyckas greppa det där med att gå, och helt själv dessutom. För jag är bäst, så det så!

Kommentarer
Postat av: K

ELSA! fråga mamma hihi. hon vet , och ja jag färgade det hemma :) nummer 8 hette den iallafall, kanske inte hjälpte så mycket då, menmen. puss!

2008-10-19 @ 21:41:17
URL: http://aanderssson.blogg.se/
Postat av: mamma mormor

Vet att det var en utgående Jane Hellen, om det är det min största o minsta pratar om....

Gullplutten, varför är du världens sötaste kille???

2008-10-20 @ 06:42:56
Postat av: farmor

hej på er



har pappa åkt till stockholm nu

imorgon kommer farmor och faster ner då får vi hoppas att man kan få en puss av världens goding

vi syns

2008-10-20 @ 10:03:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback