Napp!

2008-10-29 @ 19:29:46
Direktlänk | | Kommentarer (3)
Jag har aldrig varit mycket till nappkille. Jag har aldrig gillat den där nappen. När jag var liten var det mammas tutte som gällde, och nu är det flaskan som gäller. Men så idag (efter att vi städat) så hittade jag en gammal napp i en av leklådorna i mitt rum, och den tyckte jag såg skoj ut så jag provade att leka lite med den. Och ser man på! Det gick ju att suga på den! Och man kunde låta "puuffh" "puuffh" när man hade den i munnen, det var jättekul! Så jag ville inte lämna bort min napp till NÅN! Speciellt inte till mamma, för hon är ju värsta "bra-sak-tagaren"! Hon snor alltid allt roligt som jag hittar, speciellt det som inte är mitt, typiskt mamma att inte ha nån humor va!

Jag tycker i alla fall att jag var riktigt söt med napp. Eller vad säger ni? Man kanske ska börja med napp lagom till ettårsdagen? Hihi, mamma skriker nej hör jag nu.... Det är så kul att göra mamma upprörd!

Här kommer ett napp-klipp!


Kommentarer
Postat av: Jessica

Napp är goa grejer det! ^^

Tack Elsa! Då bär det av till IKEA snart, hihi!

2008-10-29 @ 21:26:16
URL: http://joelregado.com
Postat av: mormor

Mamma fattar ju ingenting, du säger ju inte puff, du sitter ju där o övar på "mamma","mamma", "mamma", det syns ju tydligt! Men lika söt som vanligt det är du ju förståss.



Glöm inte att säga grattis till mamma idag på Elsa-dagen. Puss, unge!

2008-10-30 @ 08:08:49
Postat av: farmor

det ser lite konstigt ut nu när du är en stor kille men du är världens sötaste puss på dig

2008-10-30 @ 09:41:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback