Nu är vi på G igen!

2008-10-02 @ 18:55:42
Direktlänk | | Kommentarer (0)
Idag har jag och mamma fixat mobilt bredband, så nu kan vi online:a oss igen! Och uppdatering ska det såklart bli!
Nu har vi ju flyttat och kommit i - hyfsad - ordning, fast stökigt är det! Och massa kartonger fortfarande. Typiskt mamma att inte orka packa upp allt i den takten jag vill att det ska gå i!

Men mamma ska vara själv i helgen och det tycker jag att hon kan behöva, hon verkar lite tanig min mamma.

Idag har jag varit i lekplatsen och haft kul i gunga och störtdykit i sand! Det var väldigt skoj! Sen norpade jag gurkbitar från mammas sallad när vi var och fikade med Emilia och Elmer. Och nästintill föråt mig på majskrokar!
En stor tand upptill (ena framtanden) är halvvägs ute, aj aj, inge kul! Men man kan ha skoj ändå!! Jag låter mig inte slås ner!

Mitt rum duger. Lagom bra är det. Nu har jag sovit 4 nätter där och mamma tycker att de första 2 var katastrof, men jag tycker att mamma är lite känslig.

Mamma har sagt att hon ska lägga upp bilder på våran nya lägenhet såfort hon har städat lite. Mamma städar ju inte så fort så ni får ha tålamod... :)

Nu ska jag lägga mig i min säng och babbla lite och dricka lite vällingslurk, här kommer lite bilder på mig, kul va?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback