Nu kan jag stå jättelång stund faktiskt!

2008-10-17 @ 18:30:17
Direktlänk | | Kommentarer (1)
Japp, jag är helt klart bäst i världen! För jag kan stå ganska långa stunder nu! Men så fort jag kommer på att jag står helt själv så blir det lite läskigt och då vill jag sätta mig ner igen. Och så vill jag vara lite försiktig också, för jag vill ju inte göra illa mig!

Mamma har kommit på att om jag står i hoppgungan så är jag inte lika rädd för dammsugaren, och det kan nog stämma... För idag så var jag jätteledsen när mamma städade, men så kom hon med det förslaget och då kände jag mig lite som kung över dammsugaren. Då kunde jag slappna av för då kunde jag ju faktiskt sparka på den om den kom för nära!

Kommentarer
Postat av: mormor

Värsta duktiga killen!!!!!!

2008-10-18 @ 13:21:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback