På Öppna förskolan spirar kärleken!

2008-10-23 @ 13:04:11
Direktlänk | | Kommentarer (0)
Jag har nämligen hittat en ny bästa kompis! Han heter Alfred och han är typ 11 år gammal! Jag kramades med honom hela tiden som vi var på Öppna Förskolan, han är så mysig, min Alfred! Fast han tyckte att jag var lite liten och lite jobbig, och ville leka själv med sin mobiltelefon, fast jag tyckte att han skulle vara med mig och bara mig...
En sak är i alla fall säker, mamma är inte ett dugg kul när man är på öppna förskolan! Hon är bara kul när man är hemma. På öppna förskolan finns ju en massa andra människor och då har man ingen tid att förlora! Mamma får vänta. Jag vet ju att hon finns kvar när jag har lekt klart.

Jag somnade som en liten fis på en gång när vi kom hem. Jag var helt slutkörd. Jag har ju lekt som en galning och lärt mig att gå när jag bara håller i mamma med en hand.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback