Pussgurksmonster!

2008-10-29 @ 16:57:47
Direktlänk | | Kommentarer (3)
Idag har vi städat mitt rum! Det blev jättefint och jag firade det hela med att stöka till igen! Vadårå?
Mamma hann i alla fall ta några bilder när det var fint fortfarande.... Nybäddat och allt tillochmed.. Oj oj oj!





Sen när vi hade städat så kom det fram roliga saker ur gömmorna... Nämligen en såndär plupp man använder för att få bort barnskyddet i eluttagen. Den var grymt kul att leka med, och mamma skrattade så mycket att det verkligen blev JÄTTEKUL, så jag ville inte överge min nya leksak. Jag såg ganska rolig ut också, jag spanade in mig själv rätt ordentligt i spegeln så att jag också fick lite att skratta över. Och skratta, det gjorde jag. Vuxenleksaker är BÄST!





Hehe...
Jo hörrni, jag har funderat mig blå idag på vad jag kan tänkas vilja ha i födelsedagspresent och jag har kommit på det här (för de som inte har en aaaaaning om vad de ska köpa):
Jag vill ha en taklampa, en stor, rolig och barnslig en!
Sen vill jag ha en ganska stor tavla med nåt fint motiv som jag kan hänga på väggen
Och en fotboll vill jag ha! Jag älskar bollar!
En sackosäck eller puffsäck som jag kan slänga mig i när vi glor på tv, jag och morsan.

Mamma tror att hon ska köpa ett litet bord med två stolar till mig, termobrallor och lite fina kläder, men hon får se hur det blir, hon måste prata med pappa också. Och så måste det ju bli en överraskning också såklart!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Haha vilken söt liten vampyr!

Vad är det för fina blå hyllor du har i ditt rum Teodor? Sådana hade jag velat köpa till Joels rum.

2008-10-29 @ 17:26:31
URL: http://joelregado.com
Postat av: mormor

Får man vara hur gullig som helst???????????????? Vampyr, ja så kanske det är?



Jaha, tack, beställningen emottagen, puss

2008-10-30 @ 08:11:19
Postat av: farmor

du är en riktig trollunge kan man inte bli road av mamma när hon är sjuk får du roa henne

kram

2008-10-30 @ 09:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback