Snart fyller jag år!

2008-10-14 @ 08:46:05
Direktlänk | | Kommentarer (0)
Hej!
Snart fyller jag faktiskt år! Det är min ettårsdag om mindre än två månader! Det är lite spännande och lite läskigt. Första gången som jag ska få presenter på riktigt riktigt! Fast jag blir glad för precis vad som helst och önskar mig ingenting speciellt, men det är ju inge skoj om jag får fler av samma sak, för då kommer jag ju inte kunna använda dom! Och det  vill jag ju!
Så jag tänkte faktiskt be min mamma skriva upp vad hon VET att jag ska få! Så att ni slipper köpa samma saker flera av er! Fast jag får såklart inte veta vad det är, det är bara mamma som vet...
Men här kommer en födelsedagspresentslista som mamma kommer fylla i allteftersom mina kompisar köper saker åt mig!
Så kolla det här inlägget innan ni ska shoppa loss åt mig!!

Presentlista! Detta ska ni INTE köpa, för det är redan köpt!
BOBBYCAR (Sparkbil) - Farmor och bonusfarfar Lars
JUNIORSÄNG (Mer som inflyttningspresent) - Mormor (fast den får jag inte innan jag är 2!)


Jag har redan alla praktiska saker (skötbord, byrå, hyllor, vagnar, bilstol och andra bra att ha-saker) så det man kan köpa till mig är typ leksaker, kläder, roliga prylar och annat som ni tycker att jag behöver! I klädstorlek har jag storlek 80 i byxor och storlek 82-96 i tröjor och jackor. I strumpor och skor har jag ca storlek 20-21.

Nä hörrni, nu ska jag sova min förmiddagsvila, och senare idag ska jag till BVC! Förhoppningsvis har Gunilla tid med mig idag, så att jag får väga och mäta mig! Jag återkommer! Tjenixen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback