Sover som en mupp :)

2008-10-22 @ 09:47:55
Direktlänk | | Kommentarer (2)
Muppar är egentligen ganska söta små varelser. De ser lite märkliga ut, det är allt. Jag ser också märklig ut - när jag sover!
Jag har övergått till att sova superkasst på nätterna, så nu tar jag igen mig lite på morgonen istället. Mamma bara skrattar, för när hon lägger ner mig i sängen så ligger jag på rygg med flaskan i truten och knäpper lite med fingrarna men typ tjugo minuter efter att jag somnar så går mamma in för att kolla till mig och då ser jag ut såhär!


Gosigt va?! Mamma skrattade en massa och var ju bara tvungen att ta ett kort. Tur att jag har blöja så slipper jag frysa om rumpan i alla fall, det är nämligen inge kul att frysa om rumpan!
Idag har vi inte så mycket inplanerat.... Vi ska träffa Emilia och Elmer klockan fyra, innan dess ska vi nog leka lite i lekparken och gosa lite hemma. Laga mat kanske! Mamma har sagt att hon ska laga torsk, potatis, gröna ärter, morötter och äggsås! Mums!

Kommentarer
Postat av: mormor

Hur dags är middagen, muppen, jag vill också ha torsk och äggsås, fast kanske inte torsk eftersom den är utrotningshotad, det går ju lika bra med kolja även om den är mer grå.

Pussar!

2008-10-22 @ 11:50:48
Postat av: Jessica

Hahaha vad underbart han sover!

2008-10-22 @ 15:53:09
URL: http://joelregado.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback