Färdig!

2009-04-29 @ 20:10:46
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (0)
Nu har jag fixat och trixat en hel massa med denna blogg som tar upp i princip all min lediga tid... Hmmm... Dags att skaffa ett liv? Nej, fullt så illa är det inte, nu är det klart för ett förhoppningsvis bra tag framöver.
Man kan tro att det inte är mycket som har gjorts men alla dessa små detaljer tar en hel del tid att formatera och sedan lyckas placera på rätt ställe i bloggen i kodmallarna.
Saker som har fixats till är:
*Headern; det är högst upp på bloggen, där det nu finns en UL-bild och en bild på Teddan in action samt text
*Text i menyn; "Sök i Teodors blogg", "Gamla inlägg" mm har fått ett litet hjärta bakom sig och så en liten växt också
*Flyttat mailen; jag har lagt mailen längst ner i menyn istället för högst upp som den var förut
*Lagt till bild i kommentatorfältet; jag hittade en bild på Teodors skor ;) , nu står det "ta en [bild] till Teodors kommentarer" , bilden är då skorna och de betyder "promenad" alt. "tur"... Man får tolka hur man vill men huvudsaken är att man ska gå till kommentarerna och lämna ett litet avtryck så vi vet att ni hälsat på :)
*Ändrat lite färger
Sen är det inte så mycket mer! Men det räcker väl....

Nu ska jag lägga ner den här datorn snart, Teddis sover sedan länge och jag ska nog slänga mig i duschen tänkte jag.

Puss och kram på er/ E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback