Hemma hos Mormor och Morfar

2009-04-08 @ 15:37:20
Direktlänk | | Kommentarer (1)
I morse klockan 6:55 åkte pappa ifrån oss och hem igen. Och klockan 12:00 kom mormor och hämtade mig och mamma och så tog vi oss den låååånga vägen till Stockholm!
Innan så hann jag och mamma kramas lite:




Och sen när jag kommit hem till Mormor och Morfar så var jag ju såklart tvungen att ta en tur runt kvarteret för att spana in allt och alla. Jag lyckades norpa med mig ett plommon också, det var smaskens.

Jag fick smyga lite så att mamma inte skulle kunna komma åt mitt plommon....
Nu ska jag dra lite katter i svansen. Vi uppdaterar senare! Puss!

Kommentarer
Postat av: Elmer och mamma

dårlig upptatering här tycker vi....

hade så trevligt

2009-04-09 @ 19:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback