Lite friskare!

2009-04-14 @ 11:11:23
Direktlänk | Vardag by Elsa & Teodor | Kommentarer (0)
Febern är i alla fall borta! Tack och lov för det, och ingen alvedon behövdes!
Fortfarande en massa snor men förhoppningsvis så blir det snorfritt inom kort!
28 av 36 timmar har sovits bort! Det måste vara rekord sedan spädbarnsåldern... Och idag ska vi försöka ta oss till BVC för vi behöver nya AD-droppar, lite vikt och längdkoll och en snabbtitt på det som syddes vid operationen, jag tycker mig se att det finns stygn kvar och jag tycker att de borde vara borta vid det här laget! Tänke höra med BVC först innan jag ringer och stör sköterskorna på Dagvårdsavd. i Uppsala...
Jag uppdaterar senare idag hur det har gått!
PS - verkar bli skitfint väder idag WOHO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback