Posta paket

2009-04-23 @ 09:54:27
Direktlänk | | Kommentarer (3)
Ja, det är ju nästan en av våra rutiner nu. Vi postar Traderapaket stup i kvarten. Men idag var vi tidigt ute, halv nio, och posten öppnar inte försän kl 9, så vi fick ge oss ut på en långpromenad istället för att fördriva tiden. Det kändes ju dumt att gå hem igen utan att ha uträttat vårat ärende.
Mamma foto-narkomanen, gick lös som vanligt:

Ouuuh hujedamig, det var en lång backe det här!

Hihi lattjo! Jag övar mig inför att hoppa hage på förskolan, visst är jag duktig! Jag har nästan full koll på det här nu, det gäller att ha tungan rätt i mun....

Kommentarer
Postat av: julia

nåh vilken söt liten häftig kille!:)



skulle du ha tid över och råkar gilla såpor så tycker jag att du ska kika in på vår blogg där vi skriver ihop en liten spännande historia.. ;)



2009-04-23 @ 10:02:15
URL: http://etthundraensaker.blogg.se/
Postat av: stephanie

godmorgon.så gullig han är.

2009-04-23 @ 10:07:09
URL: http://steffiis.blogg.se/
Postat av: mormor

Schyst kille!

2009-04-23 @ 14:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback